Doprava a jakou máme

Logika a logistika. Dva pojmy velmi podobné na pohled avšak ne vždy stojící při sobě. Zodpovědná doprava nejen k zákazníkovi, ale i v rámci společnosti, šetří peníze, čas i životní prostředí.

 

V rámci Waterdropu využíváme pro zasílání balíčků zákazníkům dopravu GLS.

 

GLS (Při nákupu nad 1000kč)                        ZDARMA
GLS (při platbě online)                                            85 kč
GLS Dobírka (Obsahuje cenu dopravy + 35,- Kč Dobírku) 120 kč
Nákup v obchodě - Praha, OC Westfield, 0. podlaží před obchodem Baťa 
a
Místo Zásilkovny máme GLS parcelshop - svou zásilku si můžeš vyzvednout kdekoli na vybraném parcelshopu GLS.
  • první informaci obdržíš už před odesláním zásilky
  • předem tě informujeme o předpokládaném časovém okně pro doručení
  • nemusíš se registrovat ani přihlašovat
  • můžeš vybírat z širokého spektra možností doručení jen několikerým kliknutím
  • získáš přímý přístup k možnostem doručení prostřednictvím odkazu uvedeného v e-mailové nebo textové zprávě

Zpráva číslo 3 – vedoucí k volitelným možnostem doručení

Jestliže první pokus GLS o doručení tvého waterdrop balíčku selhal, obdržíš e-mailovou nebo textovou zprávu, která obsahuje přímý odkaz na aplikaci GLS Delivery Manager. S její pomocí můžeš ovlivnit následující doručení balíčku podle svých představ.

Možnosti:

  • doručení na tutéž adresu v konkrétní den
  • doručení na novou adresu
  • doručení po pracovní době mezi 17.00 a 20.00 hod. (k dispozici pouze regionech GLS dep)
  • doručení do GLS ParcelShopu
  • vyzvednutí v GLS depu
  • udělení souhlasu s uložením
  • odmítnutí převzetí

2 komentářů

Krásný den, Sylvo,

Tvoje zkušenosti s GLS nás mrzí. Předáme tvou zprávu dopravci a pokusíme se zlepšit jejich služby, aby si byla 100% spokojená. Zásilkovnu bychom rádi na výběr zařadili, bohužel zatím nemají modul kompatibilní s naším e-shopem. Aktivně na tom pracujeme a doufáme, že se podaří co nejdříve.

katka z waterdropu 22 Října, 2019

Z důvodu mého pracovního vytížení a místa zaměstnání mám vždy problém s dodáním společností GSL, což vy asi nevyřešíte. Kolikrát boj, aby mi zásilku uložili v parcelschopu. Z textové zprávy mi odkaz na doručení nefunguje. Bylo by mnohem jednodušší, kdyby byla možnost vybrat si uložení v parcelschopu již při objednání. A nebo využívat služby zásilkovny. S tou mám jenom dobré zkušenosti.

Sylva Vahalová 22 Října, 2019

Zanech svůj komentář

Všechny komentáře jsou před zveřejněním schvalovány