Vítej, KOKO PIÑA!

Co KOKO PIÑA představuje?

KOKO PIÑA je připomínkou slunce, vánku a všeho letního - odpočinku, relaxace a chvilek s lidmi, které máme rádi. Sladká chuť kokosu a lehce kyselého ananasu ti s každým douškem připomene, že nejteplejší období roku je před námi! Stejně jako každá naše příchuť, má i KOKO PIÑA své vlastní motto: „Drink More Water, come together.“

Příchuť navrhnuta naší komunitou

Jak už jsme zmínili, KOKO PIÑA byla vytvořena ve spolupráci s naší waterdrop® komunitou. Jak to ale všechno začalo? Začněme od začátku - proč se tato příchuť vůbec zrodila...

- Zaprvé, komunita, kterou jsme kolem naší značky vybudovali, je pro nás velmi důležitá. Její spokojenost byla vždy jedním z našich hlavních cílů (máme na to dokonce celý tým!).

- Na příchuť vytvořenou komunitou jsme mysleli už dlouho a na tento projekt jsme byli mnohokrát dotazováni. A je to jen dobře, protože...

- Naše komunita je hodně kreativní! Ať už se jedná o kresby, personalizované lahve nebo písně. Několikrát nám dokázala svůj tvůrčí talent, a tak nebyl důvod, proč tento sen neuskutečnit - ruku v ruce s naší komunitou.

Jak: Kreativní proces

Krok 1: Jaké byly naše možnosti

Abychom zjistili, jaké preference má v rámci ingrediencí naše komunita, prošli jsme její nápady na příchutě a následně jsme tyto informace předali našemu výrobnímu týmu.

Krok 2: Výběr chutí

Za pomoci našich týmů jsme vytvořili list asi 20 ingrediencí a voila! Přišel čas odhalit projekt naší komunitě, aby mohla hlasovat, které 3 příchutě ze seznamu jsou její nejoblíbenější.

I přesto, že některé kombinace zněli skvěle na papíře, museli jsme zajistit, že budou chutnat opravdu skvěle i naživo. Proto náš produkční tým zakročil a vybral 5 dvojic do konečného hlasování.

Kokos a ananas byli jasná volba!

Krok 3: Ochutnávka

Po vypracování několika receptů se nám projekt začal rýsovat před očima - první kostky byly tady! Jako obvykle mezi prvními testovacími králíky byli naši zaměstnanci, kteří testovali několik verzí příchuti, aby vyhodnotili, která z nich je ta nejlepší.

Tentokrát ale na to nebyli sami. Uspořádali jsme ochutnávkové dny na našich prodejnách, aby chuť otestovala i naše komunita. Měla hodnotit barvu, intenzitu a chuť. Díky její pomoci v tomto důležitém kroku, se nám podařilo vytvořit konečnou verzi příchutě (jejíž název jsme v tuto chvíli neznali!).

Krok 4: Design

Ve fázi návrhu bylo potřeba splnit dva cíle: 1) určit náladu příchutě, tj. jaké pocity/emoce by měla vyvolávat, a 2) navrhnout obal. Během celého procesu nám opět stála po boku naše komunita. Návrhy designu a mood boards od naší komunity dokázal náš designérský tým využít na maximum. Výsledek? Příchuť, která dokonale vystihuje podstatu léta v tropickém ráji.

Krok 5: Název

Teď, když už jsme znali chuť i design naší příchutě, chybělo nám to poslední - název. Vytvořili jsme hlasování se třemi variantami: KOKO PIÑA, HONUA (havajsky svět) a WAIMEA (jméno havajské pláže). KOKO PIÑA byla jasným vítězem tohoto hlasovaní. A naše příchuť byla hotová!

Celý tento tvůrčí proces nám připomněl, jak moc je pro nás důležitá naše komunita a jak moc jsme jí vděční za její podporu. Teď, když je KOKO PIÑA hotová, doufáme, že se při jejím pití budeš bavit stejně dobře jako my při jejím vývoji.