Ve kterých zemích je aplikace dostupná?

Naše waterdrop® Hydration aplikace je ke stažení v následujících zemích: Austrálie, Belgie, Bulharsko, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Itálie, Irsko, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Německo, Nizozemsko, Nový Zéland, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Singapur, Slovensko, Slovinsko, Spojené království, Spojené státy, Srbsko, Španělsko, Švédsko a Švýcarsko.

 

Ztratím svá data, když si odinstaluju aplikaci?

Ne, tvé údaje zůstávají uložené ve waterdrop® Hydration aplikaci a lze je obnovit, když se znovu přihlásíš, i když použiješ jiné zařízení. Nezapomeň se vždy přihlásit pod stejným uživatelským jménem a zvolit stejnou zemi, aby se mohla data obnovit.

 

Jaký je rozdíl mezi úrovněmi a odznaky?

Úrovně jsou založeny na počtu dní, které máš plně dokončené skvělou hydratací. Odznaky jsou založeny na specifických výzvách, jako je vypití určitých příchutí waterdrop® kostek. Pokud například vypiješ 100 litrů POMEGRANATE, získáš odznak „Romantik“.

 

Jak můžu změnit své osobní údaje?

Své osobní údaje můžeš změnit kdykoliv po prvním přihlášení.Pro úpravu jdi do „Nastavení“ a klikni na „Můj profil“. Tady už můžeš změnit své jméno, váhu, narozeniny a pohlaví.

 

Jak se počítá můj denní cíl hydratace?

Tvůj denní cíl hydratace se vypočítá na základě údajů, které zadáš po přihlášení (věk a hmotnost), ale tuto hodnotu si můžeš upravit tak, že přejdeš do „Nastavení“ a poté do „Obecné“. Existují také různé faktory životního stylu, které ovlivňují tvůj cíl, například sportování a místa s vyššími teplotami, než na které je naše tělo zvyklé.

 

Jak si můžu přizpůsobit svůj denní cíl hydratace?

Svou personalizovanou denní hydrataci si můžeš snadno upravit v Nastavení.Klikni na „Nastavení“ a poté na ''Obecné''. Tady zadáš svůj personalizovaný denní cíl.

 

Jak můžu aktivovat integraci s Apple Zdraví?

Nedávno jsme integrovali naši aplikaci se službou Apple Zdraví! To znamená, že svůj příjem vody, který máš zadaný v naší aplikaci, můžeš vidět také v aplikaci Apple Zdraví. Kromě toho se tvůj cíl pitného režimu v naší aplikaci upravuje podle tvé sportovní aktivity v Apple Zdraví. Pokud máš zájem integraci aktivovat, otevři waterdrop® aplikaci a přejdi do „Nastavení“, klikni na „Integrace“ a nakonec klikni na tlačítko „APPLE ZDRAVÍ“.

 

Co jsou měsíční reporty ve waterdrop® Hydration aplikaci?

Jedná se o čtyřstránkovou zprávu o tvých pokrocích v hydrataci za poslední měsíc; sleduj své pokroky, statistiky o typech tvých oblíbených nápojů a také přehled, kolik kostek waterdrop® vypiješ. Kromě toho zde najdeš také několik tipů, jak zlepšit svůj pitný režim a informace o oceněních a odznacích, které můžeš získat.

 

Proč nedostávám svůj měsíční report?

Pravděpodobně nemáš v daném měsíci zadané žádné nápoje. Pokud si myslíš, že jsi report dostat měl/a, neváhej se na nás obrátit.

 

O čem přesně je graf "Průměrná doba hydratace"?

Ukáže ti, kolik toho vypiješ během dne v daných hodinách, a pomůže ti zjistit, kdy máš pít více.

 

Které nápoje jsou ve skupině nealkoholických nápojů?

Všechny druhy nápojů kromě vody, kávy a alkoholických nápojů (mimo jiné tedy například limonáda, čaj, energetické nápoje).

 

Se kterými telefony a softwarovými verzemi je aplikace kompatibilní?

waterdrop® Hydration aplikace je kompatibilní s operačními systémy iOS i Android. Uživatelé iOS si ji můžou stáhnout do iPhonu nebo iPodu Touch s operačním systémem alespoň iOS 14. Uživatelé systému Android si ji můžou stáhnout do chytrého telefonu s operačním systémem Android minimálně ve verzi 8. Bohužel waterdrop® Hydration aplikace není v současné době optimalizována pro tablety nebo jiný software než Android nebo iOS.

 

Můžu použít stejný účet na více zařízeních zároveň?

Cílem waterdrop® Hydration aplikace je měřit tvůj osobní pokrok v hydrataci, proto ji používej pouze na svém osobním nebo hlavním zařízení. Pokud se přihlásíš na jiném zařízení, budeš odhlášen/a z druhého zařízení, na kterém jsi byl/a přihlášen/a.

 

Jak si můžu nastavit upozornění na pití?

Upomínky můžeš nastavit v sekci „Nastavení“ kliknutím na „Obecné“ a zapnutím možnosti „Upozorňování pro pití více vody!“. Jakmile to uděláš, budeš moct nastavit frekvenci a čas, kdy chceš dostávat upozorňování pro pití více vody!

 

Jak můžu přidat nápoje nebo změnit předchozí přidané?

V aplikaci velmi snadno přidáš nové nápoje nebo upravíš dříve zadané.

Pro přidání nového nápoje následuj tyto kroky:
1. Jdi do sekce „Pití“ a klikni na tlačítko „Přidat drink“;
2. Vyber typ nápoje, množství a přidej čas;
3. Klikni na „Přidat nápoj“.

Pokud chceš změnit dříve zadaný nápoj, postupuj následovně:
1. Jdi do sekce „Denní záznam“ v horní části aplikace;
2. Vyber si nápoj, který chceš upravit, kliknutím na tři svislé tečky;
3. Klikni na „Upravit nápoj“;
4. Uprav libovolné údaje (typ nápoje, množství nebo čas) a stiskni tlačítko ''Upravit nápoj''.

Pokud potřebuješ další informace nebo pomoc, neváhej se na nás obrátit. Rádi ti pomůžeme!

 

Mám splněno vše pro dosažení úrovně a odznaku, ale nevidím body v mém účtu. Co mám dělat?

Nemusíš mít strach! Body se na tvůj účet nepřipisují vždy okamžitě. Může to trvat až 2 dny a rychlost závisí na spojení mezi tvou aplikací a našimi servery. V případě, že se ti body nepřičtou do 48 hodin, neváhej nás kontaktovat a my se na to rádi podíváme blíže!

 

Kde najdu současnou verzi své aplikace?

Chceš-li zjistit aktuální verzi aplikace nainstalované v telefonu, otevři aplikaci a přejdi na ''Nastavení'' a poté na ''O aplikaci''.

Pod naším logem waterdrop® najdeš napsanou verzi aplikace (a verzi LUCY® Chytrého Víčka).

 

Kolik kávy nebo alkoholu je třeba vypít, aby se aktivovala možnost "Odvodňujících nápojů"?

Různé nápoje mají na tvé tělo odlišný vliv a tím následně ovlivňují, jakým způsobem působí na dosažení tvého cíle hydratace. Pokud například vypiješ espresso, nepřiblíží tě k cíli, protože ve skutečnosti nehydratuje, ale voda ano.

Pokud jde o alkohol, protože je to diuretikum, budeš muset vypít více vody, aby se vykompenzovaly jeho dehydratační účinky. Neváhej se na nás obrátit, pokud budeš mít ohledně této problematiky jakékoli dotazy.

 

Kdy dostávám svůj měsíční report?

Vždy v prvním týdnu v měsíci za předchozí měsíc.

 

Ukládají se někde moje reporty z předchozích měsíců?

Ano, najdeš je v sekci účtu po dobu až 1 roku.

 

O čem je tabulka "Modifikátory životního stylu"?

Poskytuje přehled o tom, kdy byly které modifikátory životního stylu v průběhu měsíce aktivovány.

 

Jak mohu získávat body pomocí waterdrop® Hydration aplikace?

Pravidelným sledováním svého pitného režimu jsi na správné cestě k získání bodů do waterdrop® Klubu. S naší aplikací můžeš získávat body dvěma způsoby: - Zaprvé můžeš sbírat body s každým dosažením nové úrovně hydratace.- Za druhé, s každým získaným odznakem automaticky získáváš body.

Zpět na přehled