Doba dodání

Standardní doba dodání je 2–5 pracovních dnů. Jakmile bude tvoje objednávka zabalena, obdržíš e-mail se sledovacím číslem kurýrní služby a následně i fakturu. Doba dodání je uvedena také u každého produktu.

 

Omylem jsem zadal špatnou adresu, můžu ji změnit?

Adresu můžeš změnit do 15 minut od odeslání objednávky kontaktováním na e-mail nebo telefonicky, pak už to bohužel není možné. Následně je nutné provést změnu přímo u kurýrní služby.

 

Můžu zrušit svou objednávku?

Objednávku můžeš zrušit do 15 minut od jejího odeslání kontaktováním na e-mail nebo telefonicky, pak už to bohužel není možné.

 

Mohu změnit svou objednávku?

Jakmile objednávku odešleš, už bohužel nelze nic přidat ani odebrat. Chceš-li objednat další produkty, nejjednodušší je vytvořit novou objednávku.

 

Neobdržel/a jsem potvrzení o objednávce

Pokud jsi neobdržel/a potvrzení o objednávce, napiš nám na e-mail nebo zavolej, kolegové se na problém rádi podívají.

 

Opětovné odeslání objednávky

Opětovné zaslání vrácené objednávky není možné. Jakmile balíček dorazí zpět k nám, objednávka bude automaticky stornována a částka ti bude vrácena – nejpozději do 14 dnů od přijetí zásilky.

 

Co dělat, když se platba nezdařila?

Pokud nastal jakýkoliv problém s platbou objednávky, napiš nám nejprve na e-mail nebo zavolej.
Nedoporučujeme provádět opětovnou platbu. Platba bankovním převodem není možná.

 

Možnosti platby a dopravy

Nabízíme kurýrní služby PPL, GLS a Zásilkovnu.
Platba je možná:


• online kartou (GoPay, PAYPAL)
• na dobírku (poplatek 35 Kč)


Platba bankovním převodem není možná. Standardní doprava je zdarma od 1 000 Kč – aktuální limit pro dopravu zdarma najdeš vždy u každého produktu.

 

Zpět na přehled