Doba dodání
Standardní doba dodání je 2–5 pracovních dnů. Jakmile bude tvoje objednávka zabalena, obdržíš e-mail se sledovacím číslem kurýrní služby a následně i fakturu. Doba dodání je uvedena také u každého produktu.
Omylem jsem zadal špatnou adresu, můžu ji změnit?
Adresu můžeš změnit do 15 minut od odeslání objednávky kontaktováním na e-mail nebo telefonicky, pak už to bohužel není možné. Následně je nutné provést změnu přímo u kurýrní služby.
Můžu zrušit svou objednávku?
Objednávku můžeš zrušit do 15 minut od jejího odeslání kontaktováním na e-mail nebo telefonicky, pak už to bohužel není možné.
Mohu změnit svou objednávku?
Jakmile objednávku odešleš, už bohužel nelze nic přidat ani odebrat. Chceš-li objednat další produkty, nejjednodušší je vytvořit novou objednávku.
Neobdržel/a jsem potvrzení o objednávce
Pokud jsi neobdržel/a potvrzení o objednávce, napiš nám na e-mail nebo zavolej, kolegové se na problém rádi podívají.
Opětovné odeslání objednávky
Opětovné zaslání vrácené objednávky není možné. Jakmile balíček dorazí zpět k nám, objednávka bude automaticky stornována a částka ti bude vrácena – nejpozději do 14 dnů od přijetí zásilky.
Co dělat, když se platba nezdařila?
Pokud nastal jakýkoliv problém s platbou objednávky, napiš nám nejprve na e-mail nebo zavolej.
Nedoporučujeme provádět opětovnou platbu. Platba bankovním převodem není možná.
Možnosti platby a dopravy
Nabízíme kurýrní služby PPL, GLS a Zásilkovnu.
Platba je možná:
• online kartou (GoPay, PAYPAL)
• na dobírku (poplatek 35 Kč)
Platba bankovním převodem není možná. Standardní doprava je zdarma od 1 000 Kč – aktuální limit pro dopravu zdarma najdeš vždy u každého produktu.