Reklamace

Pokud se objevil jakýkoliv problém s produktem, napiš nám na e-mail. Do zprávy přilož číslo objednávky nebo dokladu a také fotografie nebo krátké video zachycující problém. Kolegové tě následně budou informovat o dalším postupu.

 

Moje objednávka byla poškozená / neúplná, co s tím můžu udělat?

Pokud dorazila poškozená nebo neúplná, napiš nám prosím na e-mail a pošli fotky všeho, co jsi obdržel(a), včetně poškození. Nezapomeň přiložit také fotku expedičního balení s QR kódem, který je v rohu krabice, abychom mohli co nejdříve najít řešení.

 

Jak vrátit zboží

Zboží můžeš vrátit do 14 dnů od převzetí balíčku – odstoupením od kupní smlouvy.
Vrácení je možné:
• osobně na kterékoliv z našich prodejen: Naše prodejny
 
• nebo zasláním na adresu:
Waterdrop CEE s.r.o., Sekaninova 869/3, 614 00 Brno
Použij libovolnou kurýrní službu. Vratkový štítek neposkytujeme.
Nezapomeň přiložit vyplněný formulář k odstoupení od kupní smlouvy.

 

Můžu vrátit produkt a vyměnit ho za jiný?

Momentálně bohužel možnost výměny nenabízíme. Každé vrácení znamená automaticky vrácení peněz, takže si pak můžeš objednat produkt, který chceš. 

 

Můžu vrátit otevřené balení?

Ne, protože produkty waterdrop® se řadí mezi potraviny, můžeme přijmout pouze neotevřená balení z hygienických důvodů. 



Kde najdu formulář k uplatnění reklamace ?

Formulář pro uplatnění reklamace najdeš tady.

 

Kde najdu formulář k odstoupení od kupní smlouvy?

Formulář k odstoupení od kupní smlouvy najdeš zde.

 

Zpět na přehled