Vítej ve světě waterdrop®…Novaku Djokovići.

Máme velké novinky…

S potěšením v našem světě waterdrop® vítáme Novaka Djokoviće, jednoho z nejuznávanějších a nejúspěšnějších tenisových hráčů, jako investora a ambasadora našeho brandu.


Proč tolik povyku? waterdrop® pokračuje ve svém poslání změnit nápojový průmysl a statusu quo. Rozhodli jsme se zvýšit povědomí o negativním dopadu nezdravých slazených nápojů v plastových lahvích – a teď nejsme ve své vizi sami. Novak Djoković sdílí naše nadšení pro změnu a díky svým jedinečným zkušenostem nově podporuje waterdrop®, aby měl ještě větší dopad.

 

Stát se sportovcem nezávisí jenom na talentu a tréninku, ale i na rozhodnutích, které činíš pro své tělo. říká Novak Djoković. Ke zdravému životnímu stylu neoddělitelně patří i správná hydratace, která nemá negativní dopad na životní prostředí. Věřím, že společnými silami můžeme dosáhnout skutečné změny a zbavit se všech plastových lahví na turnajích.


Jsme obzvláště hrdí na to, že se logo waterdrop® objeví na Noleho rukávu během Australian Open 2023 – a následně i všech dalších turnajích.

Proč waterdrop®?

Od roku 2016 jde společnost waterdrop® proti tradičnímu nápojového průmyslu, skrze představení Microdrinku a vytvoření globální hydratační platformy. waterdrop®, jehož posláním je povzbudit lidi, aby pili více vody, se zavázal k uvědomělému přístupu k životnímu prostředí a udržitelnému způsobu práce; snižuje množství obalů i CO2 tím, že přepravuje pouze esenci nápoje. Před nedávnem waterdrop® vstoupil na trh sportovních nápojů s produktem Microlyte: kostka bez cukru, která se zaměřuje především na regeneraci při sportu. Microlyte je k dispozici ve třech příchutích a obsahuje pět elektrolytů, devět vitamínů a zinek. Stejně jako celé portfolio waterdrop® má i Microlyte snahu eliminovat odpady z lahví díky své pohodlné rozpustné formě.


Nyní, po uvedení Microlyte na trh, tě může waterdrop® hydratovat, když to nejvíce potřebuješ – během sportu i po něm. Proto s nadšením podporujeme americké tenisty Danielle Collinsovou a Taylora Fritze, jako hrdé ambasadory značky. Spolu s nimi pracujeme na tom, aby se turnaje ATP staly událostmi bez plastových lahví, a to zavedením inovativních hydratačních laviček.


Jsem hrdý na to, že mohu přivítat někoho s tak neochvějným šampionským duchem a silou mysli, říká generální ředitel a zakladatel waterdrop® Martin Murray. Novak je skutečně oddaný planetě a má velké znalosti o důležitosti hydratace. Jeho oddanost zdravému a udržitelnému životu se dokonale shoduje s naším posláním. Jsme přesvědčeni, že s podporou Novaka Djokoviće můžeme mít skutečný dopad a hluboce otřást (a změnit) nápojovým průmyslem.


Kdo je připraven připojit se k hnutí waterdrop® a přispět ke změně planety? Nezapomeň, že každou minutu se na světě zakoupí milion plastových lahví. Zároveň se podle organizace Plastic Pollution Coalition 91 % všech plastů nerecykluje. 


Už teď se nemůžeme dočkat až s Novakem Djokovićem začneme pracovat na lepších zítřcích.